בתי הקבורה בניו יורק יאפשרו לכלבים להקבר ליד בעליהם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

כאשר שאקימה הוצ'רסון, דוק ווקרית בעיר ניו יורק, תמות, היא מתכננת להקבר יחד עם משפחתה – וזה כולל את היורקשייר טרייר צ'יוואוואה מעורב שלה, טינקה, והחתול הביתי, סוויטי.

עכשיו, כאשר הזמן הזה יגיע, טינקה וסוויטי יוכלו להקבר בתא המשפחתי לפי חוק חדש שנחתם לאחרונה שמאפשר לבני אדם להקבר לצדם של בעלי החיים שלהם.

החוק החדש מאפשר רק לבעלי חיים שעברו תהליך שריפה להקבר. בתי קברות דתיים יוצאים מהכלל, וכלל בתי הקברות לא מחויבות לקבל בעלי חיים. "בעלי חיים על ארבע הם משפחה להרבה ניו יורקרים" אומר מר קומו, דמוקרט, בהצהרתו. "מי אנחנו שנעמוד בפני בקשתו האחרונה של המת?"

השינוי הזה מועיל להרבה אנשים שמתכננים לנוח לנצח לצד בעלי החיים שלהם, אומר דיוויד פלמינג, דירקטור האחראי על קבורה באיגוד בתי הקברות בניו יורק. "הזמנים השתנו, אנשים מחזיקים בדעות שונות לגמרי לגבי בעלי חיים כחלק מהמשפחה" הוא אומר.

חוק הקבורה האחרון הוא אחד מסדרה של חוקים שנחקקו לאחרונה שהפכו את ניו יורק להרבה יותר ידידותית לבעלי חיים. חוק שעבר בשנה שעברה מאפשר לכלבים להצטרף לבעליהם בארוחות במסעדות. חוקים אחרים אחרים לענישה על הכאת בעלי חיים או התעללות וחיזוק הפיקוח של סחר בבעלי חיים.

לא כל בעלי הכלבים מחבבים את השינוי.

אנג'לו ניקופולוס, 35, כותב אשר גר בכפר גרינוויצ', יושב עם ניקו, פומרינאן, בפארק לכלבים בוושינגטון סקוואר פארק לא הרבה אחרי שהחוק נכתב בחודש שעבר. לקבור את ניקו בבית קברות לבני אדם יהיה יקר, הוא אומר.

"היא חית מחמד" אומר מר ניקופולוס. ועדיין, כשהוא שוקל את האפשרות של המוות של חברו הכתום, הוא בכלל לא בעד קבורה לכלבים. "זה נראה יותר פואטי" הוא אומר, "שאני אפזר את האפר שלו".

עקבו אחרינו

הירשמו לרשימת התפוצה לקבל עדכונים

תרמו לנו!

תרמו לנו עכשיו על מנת לעשות דברים טובים

תעזרו לנו לעזור לכלבים שיעזרו לכם