"מטרתו של כלב" סרט חדש לכל מי שאהב ואיבד כלב בחייו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

"כאשר אתה מאמץ כלב, יש לך הרבה ימים טובים ויום אחד מאוד לא טוב" אומר הסופר ברוס קאמרון.

כאן נכנס "מטרתו של כלב".

"בסופו של דבר, זה באמת הסיפור של אהבה ללא תנאי, אהבה אמיתי שלא מתה", אומר קאמרון לחדשות CBS על ספרו הרב מכר, עכשיו גם סרט. "זה מסופר דרך העיניים של כלב לאחר מותו ושריפת גופתו. אהבתו של הכלב לעולם לא מתה – משום שהיא ללא תנאי"

זהו המסר לכל אחד שאי פעם אהב כלב ואיבד אותו, אשר פונה לשאלה: איך בן אדם יכול לשרוד איבוד בעל חיים אשר הוא כל כך מחובר אליו? הכל התחיל כאשר אשתו של קמרון, אז חברתו, התאבלה על כלבה שמת.

"היא לא הייתה אשתי בזמנו" אומר קאמרון "היא לא ממזמן איבדה כלבה בשם אלי, אותו השם של הרועה גרמני המופיע בסרט, וזה צירוף מקרי מוחלט. יום אחד, היא פנתה אלי ואמרה, "אני לעולם לא אוכל לקחת עוד כלב. פשוט לא" וזה לא היה יכול לעבוד עבורי, היה לי כלב מאז שאני ילד קטן.

אז קאמרון החליט לשנות את דעתה של קאתרין, בדרך הטובה ביותר שהוא יכל – הוא כתב לה ספר.

"לעולם לא פגשתי את אלי האמיתית" הוא אומר, "היא מתה קצת לפני שנכנסתי לתמונה, אבל ממה שאני מבין, היא הייתה דוברמן פינצ'ר גזעית, חזקה מאוד וחכמה מאוד ובמיוחד מאוד מסורה לבעליה. אז עם הספר רציתי גם לנחם את קתרין וגם לשכנע אותה שהדבר האלי הייתה רוצה הוא שהיא תקח עוד כלב.

בסופו של דבר, זה בדיוק מה שהזוג עשו, אימצו כלב קטן בשם טאקר, אשר אוהב לשבת על רגליו של קאמרון בזמן שהוא כותב.

"אני מקווה שאנשים שיראו את הסרט, יתרגשו מאהבה שלבעלי החיים האלה יש עבורינו" אומר קאמרון. "אנחנו מגדלים כלבים שיחיו איתנו. זאת המטרה שלהם. עשינו את זה 30,000 שנה. המסר של מטרתו של כלב הוא אהבה ואני רוצה שאנשים שיצאו מהקולנוע מחויכים בגלל שהם היו עדים לאהבה ללא תנאי על המסך".

עקבו אחרינו

הירשמו לרשימת התפוצה לקבל עדכונים

תרמו לנו!

תרמו לנו עכשיו על מנת לעשות דברים טובים

תעזרו לנו לעזור לכלבים שיעזרו לכם